თუ თქვენ მიიღეთ დაზიანებული პროდუქტი ან მას აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი, გაქვთ უფლება მოითხოვოთ დაბრუნება შემდეგ პირობებში:
- პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მას აქვს დაზიანება ან ქარხნული დეფექტი;
- მომხმარებელმა უნდა აცნობოს კომპანიას პრობლემა შესყიდვიდან 24 საათის განმავლობაში;
- შეტყობინება უნდა განხორციელდეს ელექტრონული ფოსტის ან სოციალური ქსელის საშუალებით, რაც შეიძლება დეტალურად უნდა აღწერდეს დეფექტის ხასიათს;
- დაზიანებული პროდუქტის დაბრუნებისას ის უნდა იყოს ორიგინალ შეფუთვაში.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ:
- პროდუქტის დაბრუნება არ ხორციელდება იმ შემთხვევაში, თუ დაზიანება გამოწვეულია არასწორი გამოყენებით;
- კომპანიის მიერ დადასტურების შემდეგ, მომხმარებელს სრულად აუნაზღაურდება თანხა ან მიეწოდება ახალი პროდუქტი.